Понеділок, 11 жовтня 2004, 14:45

Конференція «Роль информационных технологий в управлении взаимоотношениями с клиентами: CRM & Call-центры»

1 жовтня на конференції «Роль информационных технологий в управлении взаимоотношениями с клиентами: CRM & Call-центры», яка відбулася в рамках Другого міжнародного Бізнес-форуму «ИТ для управления предприятием: новые решения» (29.09-01.10.04) Бєляченко Ольга, менеджер проектів Софт-Рейтинг Консалт представила доповідь «Концепція CRM. Функціональность mySAP CRM. Приклад інтеграції з Сall-центром від компанії Genesys».


Продовженням теми була доповідь партнера Софт-Рейтинг Консалт – компанії Miratech «Рішення для Сall-центрів від компанії Genesys. Проста інтеграція з CRM різних виробників», доповідач - Шкаленко Сергій, керівник проектів Miratech зСall-центрів.

Місце проведення: виставковий центр ЕкспоПлаза (вул. Салютна 2-Б, Київ).