Супровід та підтримка SAP-систем

Компанія Софт-Рейтинг Консалт надає пакет послуг з ефективної підтримки і супроводу SAP-систем, який забезпечує Перший і Другий рівні підтримки для програмного забезпечення SAP Клієнта і включає:
  • Підтримку працюючих SAP-систем
  • Використання системи Helpdesk
  • Підтримку відповідно до сервісної угоди (SLA)
  • Моніторинг і адміністрування ландшафту SAP
  • Адміністрування баз даних
  • Резервне копіювання ландшафту
  • Відновлення систем
Підтримка і супровід надаються в будь-якому обсязі - від «точкового» консалтингу в рамках рамкового договору до 100% підтримки екосистеми («аутсорсинг»). Роботи виконуються, як правило, у віддаленому режимі. Мова надання підтримки - російська, українська. Компанія Софт-Рейтинг Консалт сертифікована за стандартом якості ISO 9001:2001, що гарантує якість послуг, що надаються.