Новини Компанії

АТ «Грузинська залізниця» 2013 року почала системний пошук можливих рішень типових для багатьох державних підприємств проблем, пов'язаних з архаїчністю технологій обробки інформації, використанням даних з багатьох джерел і з історично сформованої «клаптикової автоматизації». Велика кількість об'єктів експлуатації (зокрема, мостів - 1422, тунелів - 32, пасажирських вокзалів - 22 та навантажувальних станцій - 114), персоналу (близько 12 тис.), відсутність сучасних інструментів фінансової аналітики, бюджетування, а також неповна автоматизація виробничих бізнес-процесів роблять це завдання дуже складним.

Для того, щоб стати частиною сучасних транспортних коридорів, що зв'язують Європу й Азію, які отримали назву Сучасний Шовковий Шлях, потрібні були радикальні і рішучі кроки з реінжинірингу організаційної структури і бізнес-процесів, корінному оновленню, зміні і впровадженню сучасних інформаційних технологій, що забезпечують повний, достовірний інформаційний супровід бізнес-процесів АТ «Грузинська залізниця» в реальному масштабі часу, а також аналітику всіх сфер її діяльності.

2014 року, за результатами науково-технічного аудиту була розроблена і затверджена стратегія розвитку інформаційних технологій, орієнтована на стратегію розвитку бізнесу. У ході реалізації ІТ-стратегії АТ «Грузинська залізниця» придбала ліцензії на використання програмного забезпечення компанії SAP AG (SAP Business Suite, SAP Business Objects BI Suite, SAP Planning and Consolidation Management (BPC), SAP Profit and Cost Management (PCM), SAP S/4HANA и SAP HANA).

У 2015 році на конкурсній основі право на впровадження комплексної інформаційної системи отримала компанія «Софт-Рейтинг Консалт Грузія» - дочірня компанія «Софт-Рейтинг Консалт» (Україна), партнера компанії SAP в Україні і Грузії з 20-річним стажем. Крім того, до проекту залучатимуться й інші партнери SAP - зокрема, лідер галузевої специфіки в залізничному транспорті - компанія Orianda Solutions AG (Швейцарія). Всього задіяно більше 30-ти консультантів.

В проектну команду АТ «Грузинська залізниця» входить більше 100 власників бізнес-процесів, аналітиків та ІТ-фахівців.
Керівництво АТ «Грузинська залізниця» разом з генпідрядником - компанією «Софт-Рейтинг Консалт Грузія», 23 жовтня 2015 провело стартові збори з учасниками проекту і оголосило бізнес-результати, яких очікує від його реалізації.



У проектні завдання входить автоматизація наступних бізнес-процесів і функціональних сфер:
  • Планування та контроль виконання бюджету
  • Бухгалтерський і податковий облік
  • Контролінг і управління прибутковістю
  • Формування консолідованої фінансової звітності
  • Казначейство
  • Управління матеріальними потоками, закупівлі
  • Збут
  • Технічне обслуговування та ремонти обладнання
  • Управління персоналом та розрахунок заробітної плати
  • Бізнес-аналітика
Особливістю проекту є реалізація технологій SAP, які принципово відрізняються від тих, які раніше SAP пропонував як стандарт для впровадження. Йдеться про обробку даних в технології «in-memory», яка здійснює можливість одночасної роботи в режимі реального часу на одній інформаційній платформі SAP HANA сотень і тисяч різних бізнес-користувачів, як рядових, що виконують завдання з управління бізнес-процесами, так і керівників та аналітиків, які отримують інформацію про стан бізнесу з багатьох джерел.

У проекті передбачене використання СУБД - SAP HANA, що дає можливість роботи бізнес-застосунків, що входять в SAP Business Suite і SAP Business Objects BI Suite на принципово новій платформі, а також вже реалізованого в 2015 році компанією SAP бізнес-застосунку для управління фінансами Simple Finance for HANA (входить в пакет бізнес-застосунків SAP S/4HANA).

Управління та підтримка працездатності в складних умовах експлуатації всіх численних об'єктів, управління персоналом і фінансами набуде проактивного та сучасного характеру, що дозволить відповідати вимогам споживачів щодо рівня логістичного сервісу провайдерів транспортного коридору Азія-Європа.

Компанія «Софт-Рейтинг Консалт» впевнена, що проектна команда фахівців України, Швейцарії та Грузії виконають всі проектні завдання якісно, в строк і в рамках бюджету.
Понеділок, 31 березня 2014, 10:56

Українська весна

Шановні клієнти, активні представники бізнесу та партнери.

Підписання політичної частини Угоди про Асоціацію з ЄС, рішення МВФ, ЄБРР та інших учасників світової економіки про підтримку України в цей непростий час, є потужним сигналом для вітчизняного та міжнародного бізнесу, що сподівається на рух країни в рівноправну сім`ю народів Європи, дотримання європейських цінностей, відданість яким була засвідчена світу ціною жертовності та праці громадян України.

Компанія «Софт-Рейтинг Консалт» впевнена, що події в Україні сприятимуть використанню найсучасніших інформаційних технологій для бізнесу та органів державної влади і готова використати свій багаторічний досвід задля економічного зростання України та її партнерів на світовому ринку.

Вітаємо усіх з можливостями, які відкриваються сьогодні нашому народу та віримо непохитно, що усі ми докладемо зусиль задля миру та добробуту кожного на міцному ґрунті пошани до прав людини, усіх наших громад та закону.

До праці. Єдина Країна! Единая Страна!
У UniCredit Bank в січні 2014 успішно введено в продуктивну експлуатацію рішення з управління персоналом SAP HCM в т.ч.:
  • організаційний менеджмент (ОМ),
  • управління персоналом (РА),
  • управління часом (TM),
  • розрахунок зарплати (PY-payroll redesign).
Завдання з підготовки проекту, планування ресурсів, налаштувань системи, навчання кінцевих користувачів виконувала проектна група у складі фахівців компанії «Софт-Рейтинг Консалт» і представників банку. Фахівці компанії виконали також необхідні АВАР-розробки для формування звітів. Проект був виконаний за 12 місяців.
ПрАТ «Фуршет» успішно завершило проект з архівування даних в системі SAP ERP. Проектні роботи виконувались спільно проектною групою ПрАТ «Фуршет» та консультантами «Софт-Рейтинг Консалт». Реалізація проекту дозволила компанії Фуршет мінімізувати ріст бази даних SAP, оптимізувати використання наявних апаратних потужностей, покращити продуктивність роботи як SAP-системи так і працівників компанії.
ПрАТ «Фуршет» успішно завершило проект впровадження системи управління складами (СУС) на базі рішення SAP WMS. В рамках проекту автоматизовано роботу сучасного розподільчого центру компанії, орієнтованого на надання високотехнологічних послуг із зберігання та обробки великої кількості товару. Проектні роботи виконувались спільно проектною групою ПрАТ «Фуршет» та консультантами «Софт-Рейтинг Консалт». Впроваджена СУС дозволила оптимізувати ведення складського господарства зокрема, приймання товару, переміщення товару, обробка замовлень клієнтів, комплектація та відпуск товарів, повернення товару постачальнику, процеси інвентаризації. Також в СУС були реалізовані спеціальні функції для транспортних замовлень, зокрема, дані щодо продуктивності роботи (дата/час початку і закінчення, виконавець), розподіл транспортних замовлень.
« ПочатокПопередня1234НаступнаКінець »
Сторінка 1 з 4