Без категорії

Без категорії

Метою цієї стадії є забезпечення початкового планування і підготовки Вашого SAP проекту.

Хоча кожен проект SAP має свої власні цілі, можливості і пріоритети, виконання дій у стадії 1 допомагає Вам визначати і планувати первинні цілі, які необхідно враховувати.

Це дійсно включає такі ж технічні компоненти, як і роботи з управління проектом.

1.1 Основні роботи

  •  визначення організаційної структури проекту;
  • ­ аналіз стратегії впровадження;
  •  навчання проектних груп;
  •  визначення стратегії побудови системного ландшафту;
  • ­ нарада про початок проекту.

1.2 Основні документи

  • ­ статут проекту;
  • ­ організаційні матеріали;
  • ­ стратегії проекту;
  •  фіксація критичних чинників успіху проекту;
  • ­ план-графік проекту;
  • ­ план навчання;
  • системний ландшафт.

Метою цієї стадії є створення бізнес-плану – детальної документації результатів, що досягаються, на вимогу робочої групи.

Крім того, бізнес-план документує вимоги бізнес-процесів компанії. Завдяки цьому Ви зможете краще зрозуміти, як компанія управлятиме бізнесом з системою SAP.

2.1 Основні роботи

  • ­ установка системного ландшафту;
  • ­ інсталяція системи;
  • ­ проведення нарад з організаційної структури;
  • ­ проведення нарад з основних даних;
  • ­ проведення нарад з бізнес-процесів;
  • ­ створення концептуального проекту.

2.2 Основні документи

2.2.1 концептуальний проект

  • ­ ­організаційна структура; ­
  • основні дані; ­
  • бізнес-процеси; ­
  • опис специфічних функцій, розробок, інтерфейсів.

2.2.2 відомості про систему;

  • аналіз проекту 

Мета цієї стадії полягає в тому, щоб впровадити вимоги бізнес-процесів на підставі бізнес-плану.

Головними завданнями є остаточне впровадження і випуск системи для продуктивного користування. Крім того, проектна команда отримує необхідні знання.

3.1 Основні роботи

  • конфігурація та тест прототипу;
  • закінчення настройки системи; 
  • розробка програм перенесення даних, інтерфейсів, розширень, звітів і початкових форм;
  • створення концепції повноважень;
  • інтеграційне тестування.

3.2 Створення документації користувача

3.3 Основні документи

  • результати тестування прототипу;
  • документація налаштувань системи;
  • документація до програм перенесення тощо;
  • документація з архітектури системи;
  •  
  • документація користувача.


«Софт-Рейтинг Консалт» – досвідчена українська компанія з 25-річною практикою впровадження інформаційних систем управління на базі рішень SAP для компаній, підприємств та корпорацій з 1997 року.

Місія: Сприяти підвищенню ефективності систем управління організацій Замовників шляхом впровадження кращих світових практик у сфері методології менеджменту й інформаційних технологій

Профіль: створення систем управління організаціями, підприємствами й корпораціями на базі рішень SAP

Методологія: Стратегічні цілі Замовника - Реінжиніринг бізнес-процесів - Інформаційна система управління

Статус: SAP Service Partner, SAP Partner Edge, продуктивний клієнт SAP

Послуги:

  • передпроектне обстеження підприємств; 
  • реінжиніринг бізнес-процесів з використанням еталонних моделей; 
  • продаж ліцензій на використання програмного забезпечення SAP;
  • створення комп'ютерних ландшафтів для SAP-систем;
  • впровадження стандартного програмного забезпечення SAP:
             - інсталяція програмного забезпечення SAP;

             - консалтинг при впровадженні рішень:

- SAP ERP;
- SAP CRM;
- SAP HCM;
- SAP PLM;
- SAP SRM;
- SAP SCM;
- SAP Business Intelligence;
- SAP Business Objects;
- SAP Industry Solutions;

- навчання фахівців Замовників; 

  • з супроводу та підтримки продуктивних SAP-систем;
  • roll-out проекти
  • технічна експертиза проектних рішень і діючих SAP-систем.

Ноу-хау: 

  • еталонні моделі бізнес-процесів підприємств різних галузей економіки;
  • концептуальні проекти впровадження рішень SAP для підприємств різних галузей;
  • апробовані типові рішення побудови інтегрованих систем менеджменту з використанням програмного забезпечення SAP;
  • інтерфейси між рішеннями SAP і зовнішніми системами;
  • оптимальні плани-графіки робіт із впровадження рішень SAP;
  • оригінальні навчальні програми для проектних команд;
  • досвід створення ландшафтів для SAP-систем на серверних платформах Digital, Compaq, Intel, IBM, Siemens, Hewlett-Packard, Fujitsu-Siemens, Dell й ін.
Персонал:
  • сертифіковані консультанти, серед них – з досвідом впровадження програмного забезпечення SAP понад 20 років;
  • сертифіковані менеджери проектів;
  • бізнес-консультанти по фінансах, логістиці, виробництву, управлінню персоналом;
  • аудитори з якості.  


Головний вид діяльності є надання консультаційних та науково-технічних послуг з впровадження стандартного програмного забезпечення SAP на підприємствах та корпораціях в Україні та за кордоном.
Софт-Рейтинг Консалт надає комплексні послуги з оптимізації бізнес-процесів підприємств, впровадження, супроводу та розвитку широкого спектру продуктів SAP, а також зі створення комп'ютерних ландшафтів для SAP-систем. На сьогодні компанія має більш ніж 59 Замовників та виконала більш ніж 70 проектів впровадження SAP-систем та її компонентів.

Висока якість послуг компанії та торгова марка Софт-Рейтинг ® відомі не лише в Україні, а й за кордоном, про що свідчать проекти в Угорщині, Російській Федерації, Грузії, Вірменії, Казахстані, Киргизстані, Молдові, Великобританії, та в таких країнах ЄС, як Данія, Нідерланди, Франція, Німеччина, Австрія.

Більше 10 років компанія "Софт-Рейтинг Консалт" була постачальником послуг з налаштування та супроводження SAP-систем в Національному банку України. Серед вітчизняних і закордонних клієнтів Софт-Рейтинг Консалт - Національний банк України, ХК «Бліц-Інформ» (Україна), Банкнотно-Монетний двір НБУ, "Фуршет" (Україна), UniCredit Bank (Україна), ІСД (Dunaferr, Угорщина), Tegeta Motors (Грузія), Caucasus Online (Грузія), Independent Media (РФ), Bauer Media (РФ ) Кока-Кола Беверіджиз Україна. Повний перелік на сторінці сайту Клієнти компанії.

Впровадження програмних рішень SAP може стати вирішальним фактором у досягненні українськими компаніями конкурентних переваг на вітчизняному та міжнародному ринках.

Накопичений унікальний досвід Софт-Рейтинг Консалт реалізації roll-out проектів для Danfoss, Reemtsma, Metro Cash & Carry Ukraine, "Кока-Кола Беверіджиз Україна", OTP Bank (Україна), ERSTE банк (Україна), Sony Corp., "Філіпс Україна "може бути використаний іншими закордонними компаніями, які працюють в Україні.

У підсумку, компанія "Софт-Рейтинг Консалт" виконала такі роботи:
- 3 проєкти SAP S/4 HANA - 20 проєктів комплексного впровадження SAP ERP;
- 15 проєктів впровадження SAP Human Capital Management (5 продуктивних SAP HCM payroll);
- 18 міжнародних Roll-out проєктів;
- 8 проєктів галузевих рішень SAP (Mill, Retail, Defense, Media, Banking);
- 10 проєктів SAP BI, BI-BPS (планування та бюджетування);
- 5 проєкта SAP Business Objects;
- 3 проєкта SAP CRM;
- 6 проєктів SAP Upgrade, включно з S/4 migration;
- 2 проєкти архівації SAP систем;
- інші проєкти SAP (QM, PM, PS, IM, Portal);
- аудити, управління якістю, моніторинг впроваджень.

Компанія "Софт-Рейтинг Консалт" дотримується у своїй діяльності норм, зафіксованих в кодексі етики коаліції за соціальну відповідальність електронної промисловості.
Кодекс EICC - завантажити.
Досвідчений персонал, інфраструктура та традиції Софт-Рейтинг Консалт – запорука успіху проекту.

Компанія "Софт-Рейтинг Консалт" - лідер товарів та послуг України 2007 року у своїй галузі

         

Мета цієї стадії полягає в тому, щоб закінчити завершальну підготовку (включаючи тести системи, навчання кінцевого користувача, управління системи і дії з підключення), а також, щоб завершити Вашу готовність працювати в продуктивному режимі.

Стадія завершальної підготовки також служить, щоб вирішити всі критично відкриті проблеми. При успішному завершенні цієї стадії Ви готові продуктивно управляти вашим бізнесом в системі SAP.

4.1 Основні роботи

  • підготовка і проведення навчання кінцевих користувачів;
  • введення даних;
  • підготовка системи до продуктивного старту.
4.2 Основні документи

  • рішення про готовність системи до продуктивного старту;
  • наказ про початок продуктивної експлуатації.
Мета цієї стадії полягає в тому, щоб підключити, ввести в продуктивне користування і постійно підтримувати і покращувати дії системи.

У цій стадії є два окремі періоди:

  • завершення проекту - коли система є такою, що діє, всі завдання і проблеми вирішені, завершений перехід до виконання команди підтримки, передачі знання і проект завершений;
  • постійне вдосконалення - проект закінчений, команда підтримки контролює систему і вирішує існуючі проблеми бізнес-процесу. Належні процедури управління встановлені, і проводиться поточне навчання кінцевого користувача. Плани виконані для постійного аналізу і поліпшення бізнес-процесів: архівація проектної документації.
5.1 Основні роботи

  • підтримка продуктивної експлуатації;
  • визначення нових вимог.
5.2 Основні документи

  • протокол визначення нових вимог.

  • еталонні моделі бізнес-процесів підприємств різних галузей економіки;
  • концептуальні проекти впровадження SAP Business Suite для підприємств різних галузей;
  • опробовані типові рішення побудови інтегрованих систем з використанням SAP Business Suite;
  • досвід впровадження унікальних функціональних сфер:
    • ­       SAP PLM QM
    • ­       IS-Media
    • ­       SAP SEM BPS
    • ­       SAP SEM CPM
    •        SAP HCM (payroll)
    •        SAP BPC (SAP Business Planning & Consolidation)
  • інтерфейси між рішеннями SAP та зовнішніми системами;
    • ­       інтерфейси з 1С та ін. господарськими системами
    • ­       інтерфейси з термінальними системами
    • ­       інтерфейси з системами «клієнт-банк»
  • оригінальні навчальні програми;
  • оптимальні плани-графіки робіт по впровадженню функціональності SAP Business Suite;
  • досвід інсталяцій платформ для SAP-систем в технологіях Digital, Compaq, IBM, Siemens, HP, Fujitsu-Siemens
     
Рішення «Управління ресурсами підприємства» об'єднує найкраще в світі комплексне програмне забезпечення для управління бізнесом і гнучку платформу, засновану на відкритих технологіях. Така платформа дозволяє інтегрувати рішення SAP з системами інших виробників і отримати максимальну віддачу від можливостей подібної інтеграції.

Керівництво забезпечується достовірною інформацією про фінансовий стан компанії для стратегічного планування і фінансово-економічного прогнозування. Величезний інформаційний потенціал рішення SAP ERP дозволяє керівництву проводити комплексний аналіз діяльності компанії в різних площинах і не тільки відстежувати результати, але і контролювати чинники, що впливають на показники ефективності бізнесу. На сьогоднішній день рішення «Управління ресурсами підприємства» є найповнішим і інтегрованим ERP-рішенням, яке дозволяє компаніям досягти нової якості контролю над всією адміністративною, фінансовою і оперативною діяльністю, підвищити ефективність, прогнозованість і прибутковість бізнесу.

Рішення «Управління ресурсами підприємства» тепер розширене за рахунок спеціальних функцій і моделей найкращих практик бізнесу для конкретних галузей. Це рішення дозволяє підприємствам досягти більшої прибутковості інвестицій в інформаційні технології та знизити загальну вартість володіння ними, максимально використовувати переваги гнучкої ІТ-інфраструктури і прискорити впровадження інновацій.

Рішення «Управління ресурсами підприємства» включає чотири прикладні області, функціональні можливості яких формують надійну основу для реалізації ефективних бізнес-процесів:

«Управління фінансами» (SAP ERP Financials)

Функції автоматизації процесів бухгалтерського і управлінського обліку і оптимізації управління фінансовими потоками забезпечують бачення фінансової ситуації на підприємстві. Широка підтримка дотримання всіх нормативних вимог і внутрішніх директив у сфері корпоративного управління забезпечує зручний контроль відповідності нормативним вимогам всіх корпоративних процесів.

«Управління персоналом» (SAP ERP Human Capital Management, SAP ERP HCM)

Функції, що підтримують комплексні процеси на всіх етапах «життєвого циклу» співробітника: від залучення до персонального розвитку і утримання його в компанії. За допомогою цього рішення реалізуються функції планування і аналітики, оперативного управління персоналом, формування і розвитку кадрового потенціалу, управління співпрацею і комунікаціями, що забезпечує найбільш ефективне використання персоналу.

«Управління оперативною діяльністю» (SAP ERP Operations)

Комплексний набір функцій, який охоплює всі ключові логістичні процеси підприємства і допомагає організувати ефективне управління оперативною діяльністю компанії.

«Управління сервісними службами підприємства» (SAP ERP Corporate Services)

Рішення допомагає організаціям скоротити витрати і удосконалити адміністративні процеси в таких важливих сферах як управління нерухомим майном, процесами відряджень, охороною здоров'я і захистом навколишнього середовища, стимулюванням збуту і гнучким регулюванням винагород. Ці функціональні можливості, що дозволяють оптимізувати централізоване і децентралізоване надання сервісів, реалізовані в рішенні SAP ERP Corporate Services.


Рішення для будь-якого бізнесу і будь-якого процесу SAP Business Suite – це ряд рішень, що пропонує широку функціональність, повну інтеграцію, необмежену масштабованість і просту взаємодію в рамках мережевих інфраструктур ведення бізнесу.

SAP Business Suite надає підприємству можливість побудувати свій бізнес відповідно до потреб клієнтів і ситуації на ринку, яка постійно змінюється. Інтегрований пакет рішень найвищого стандарту якості допоможе Вам бути попереду своїх конкурентів.

Завдяки SAP Business Suite Ви можете швидше ніж Ваші конкуренти отримувати інформацію про клієнтів та швидше реагувати на їх запити, переходячи функціональні і організаційні межі підприємства.

До переліку рішень SAP Business Suite входять:
  • SAP ERP (управління ресурсами підприємства);
  • SAP Customer Relationship Management (управління взаємовідносинами зі споживачами);
  • SAP Product Lifecycle Management (управління життєвим циклом продукту);
  • SAP Supplier Relationship Management (управління взаємовідносинами з постачальниками);
  • SAP Supply Chain Management (управління ланцюгом поставок).
Окреме місце серед продуктів SAP займає комплексна інтеграційна і прикладна платформа SAP NetWeaver, яка може працювати з існуючою ІТ-інфраструктурою компанії і, одночасно, дозволяє проводити зміни і керувати ними.

За допомогою платформи SAP NetWeaver Ви зможете гнучко і швидко спроектувати, розробити, впровадити і реалізувати нові стратегії і бізнес-процеси, впроваджувати інновації в своїй організації, комбінуючи існуючі системи і зберігаючи при цьому прийнятну структуру витрат.

Платформа SAP NetWeaver підтримує Інтернет-стандарти, такі як HTTP, XML і Web-сервіси. Тим самим забезпечується відкритість та сумісність з середовищами Microsoft.NET і Java 2 Platform Enterprise Edition (J2EE), та, наприклад, IBM WebSphere.

Платформа SAP NetWeaver – це технічна основа комплексу рішень «Управління сучасним підприємством» (SAP Business Suite), композитних додатків SAP xApps, партнерських рішень і застосувань, що розробляються клієнтами. Вона реалізує архітектуру сервісів підприємства (Enterprise Services Architecture) – концепцію SAP з побудови бізнес-застосувань на основі сервісів.